Regulamin sklepu


Właścicielem sklepu internetowego: witryny Outlet.Demus.pl jest

Firma Demus, Czesława Demus
z siedzibą w Rzeszowie, ul. Wiktora 27
posiadająca NIP 8130009966.

  1. Sklep internetowy Outlet.Demus.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i wybranych krajach świata.

    • Podane koszty przesyłki dotyczą dostawy tylko na terenie Polski
    • W przypadku wysyłki produktu poza granice kraju należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu Demus.pl w celu ustalenia dokładnych kosztów dostawy.
  2. Podane ceny są cenami brutto (czyli zawierają podatek VAT) i są podane w złotych polskich.
  3. Dodawanie pozycji do koszyka nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych i nie oznacza, że produkt, który się tam znalazł zostanie przez Ciebie kupiony. 
  4. Złożenie oferty następuje po dodaniu produktu do koszyka, następnie wypełnieniu formularza rejestracyjnego i na końcu zatwierdzenia wypełnionego formularza zamówienia.
  5. Podając swoje dane przy składaniu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przechowywanie i przetwarzanie danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997).
  6. Sklep Outlet.Demus.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.
  7. Zamówienia składane przez stronę www.Outlet.Demus.pl, lub email sklep@outlet.demus.pl przyjmowane są do realizacji:

    • od Poniedziałku do Piątku (z wyłączeniem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 10 do 16
    • na następny dzień roboczy, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinach pracy, w sobotę lub dzień świąteczny.

    Warunkiem złożenia zamówienia przez email jest podanie: Imienia i Nazwiska Kupującego, adresu dostawy z dokładnym nr domu lub/i mieszkania, aktualnego nr telefonu. W przypadku niepełnych danych zamówienia będzie wstrzymane do pełnego ich uzupełnienia. 

  8. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie:
    • potwierdzenia zamówienia (przez email lub telefonicznie) - dla zamówień płatnych przy odbiorze
    • zaksięgowania wpłaty na naszym koncie - dla zamówień płatnych z góry
  9. Zamówienie które:
    • są niepotwierdzone w terminie 7 dni od daty złożenia (potwierdzenie złożenia zamówienia przez stronę odbywa się poprzez kliknięcie w odnośnik wysłany na adres e-mail podany w formularzu do zamówienia)
    • mają błędny lub niepełny formularz zamówienia

    traktuje się jako zamówienia niezłożone.

  10. Istnieją następujące formy płatności:
    • Przelewem na konto ( 61 1020 5558 0000 8302 3111 7179 Inteligo )
    • Płatne przy odbiorze przesyłki (pobranie, za zaliczeniem pocztowym) - gotówką
    • Gotówką w sklepie stacjonarnym w Rzeszowie
    • E-przelewy, w tym kartą płatniczą

    Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

    Dotpay

  11. Istnieją następujące formy dostawy:
    • Kurierem DPD - przesyłka dostarczana w przeciągu 1-2 dni roboczych
    • Kurier Pocztex 48H - przesyłka dostarczana w przeciągu 1-2 dni roboczych
    • Paczkomat Inpost- przesyłka dostarczana w przeciągu 1-2 dni roboczych
    • Odbiór osobisty w Rzeszowie, Sklep Firmowy z zegarami DEMUS (C.H.Europa 2, 1 piętro) ul. Piłsudskiego 34

    Koszty dostawy są zależne od zamawianego produktu i są uwzględnione na karcie produktu oraz przed potwierdzeniem złożenia zamówienia

  12. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki, w tym ewentualne sprowadzenie towarów od dostawcy + czas dostawy.
    • Czas przygotowania paczki podawany jest bezpośrednio przy produkcie i oznacza czas przygotowania paczki dla ostatniego złożonego zamówienia na ten produkt. Jeżeli warunkiem otrzymania produktu jest bardzo krótki termin (do 5 dni roboczych) wymagany jest wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu. Czas realizacji liczony jest od momentu obsłużenia zamówienia (Pon-Pt: w godz. 9-12)
    • Czas dostawy jest zależny od wybranej formy dostawy

    Zamówienia złożone na produktu dostępne na zamówienie przyjmowane są u naszych dostawców do godz. 12. Jeżeli zamówienie w sklepie złożone jest po godz. 12 należy doliczyć 1 dzień więcej na realizację zamówienia.

    Zapytanie o czas dostawy należy składać drogą e-mail lub telefonicznie 727-920-649

  13. Status zamówienia, czas realizacji, potwierdzenie wysyłki jak i inne informacje o zamówieniu przekazywane są na podany adres e-mail lub udostępniane na specjalnej stronie www podawanej w momencie złożenia zamówienia.
  14. Dowodem zakupu towaru w sklepie internetowym jest paragon fiskalny. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podanie w formularzu do zamówienia nr NIP oraz pełnej nazwy firmy z danymi adresowymi. Zlecenie wystawienia faktury VAT jest równoznaczne z upoważnieniem na wystawienie dokumentu bez podpisu odbiorcy.
  15. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego przesyłki, powstałego w momencie dostawy zaleca się spisanie protokołu szkodowego. Ułatwi to dochodzenie ewentualnych roszczeń
  16. W celu uniknięcia pomyłek i nieporozumień - REKLAMACJE i ZWROTY realizowane są tylko po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu. Zgłoszenie z wybranym tematem proszę przesłać na email sklep@outlet.demus.pl

    Odpowiedź zostanie udzielona niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni od złgoszenia.

    Warunki zwrotu/reklamacji :

    • Adres na który należy odesłać reklamację/zwrot:
      CH Europa2 - Firma Demus, ul. Piłsudskiego 34, 35-001 Rzeszów

    • W przypadku reklamacji: razem z produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informację z adresem zwrotnym klienta, opisem usterki i tel. kontaktowym
    • W przypadku zwrotu: razem ze zwracanym produktem należy odesłać oryginalny paragon fiskalny oraz FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY z informacją z danym do przelewu zwrotnego lub danym adresowymi do przekazu pocztowego (koszty przekazu pocztowego ponosi klient)
    • Jeżeli klient chce być informowany o statusie reklamacji/zwrotu należy zgłosić taką informację na stronie https://outlet.demus.pl/rma
    • Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, za zaliczeniem pocztowym.
  17. Gwarancja zwrotu w przeciągu 14 dni. Dowolny produkt zakupiony w sklepie internetowym Outlet.Demus.pl można zwrócić w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. Warunkiem pozytywnego przyjęcia zwrotu jest aby produkt nie posiadał śladów użytkowania. Zwrot wykonywany jest na podstawie dokumentu sprzedaży (oryginalnego paragonu fiskalnego)

  18. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Outlet.Demus.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  19. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest Firma Demus, Czesława Demus ul. Wiktora 27 35-119 Rzeszów NIP 8130009966 zwanym dalej Firma Demus.
  2. Firma Demus zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
  3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności oraz Polityce dotyczącej wykorzystania cookies.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel