Regulamin sklepu
Właścicielem sklepu internetowego: witryny Outlet.Demus.pl jest
Firma Demus, Czesława Demus
z siedzibą w Rzeszowie, ul. Wiktora 27
posiadająca NIP 8130009966.
-
Sklep internetowy Outlet.Demus.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i wybranych krajach świata.
- Podane koszty przesyłki dotyczą dostawy tylko na terenie Polski
- W przypadku wysyłki produktu poza granice kraju należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu Demus.pl w celu ustalenia dokładnych kosztów dostawy.
- Podane ceny są cenami brutto (czyli zawierają podatek VAT) i są podane w złotych polskich.
- Dodawanie pozycji do koszyka nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych i nie oznacza, że produkt, który się tam znalazł zostanie przez Ciebie kupiony.
- Złożenie oferty następuje po dodaniu produktu do koszyka, następnie wypełnieniu formularza rejestracyjnego i na końcu zatwierdzenia wypełnionego formularza zamówienia.
- Podając swoje dane przy składaniu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przechowywanie i przetwarzanie danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997).
- Sklep Outlet.Demus.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.
-
Zamówienia składane przez stronę www.Outlet.Demus.pl, lub email sklep@outlet.demus.pl przyjmowane są do realizacji:
- od Poniedziałku do Piątku (z wyłączeniem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 10 do 16
- na następny dzień roboczy, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinach pracy, w sobotę lub dzień świąteczny.
Warunkiem złożenia zamówienia przez email jest podanie: Imienia i Nazwiska Kupującego, adresu dostawy z dokładnym nr domu lub/i mieszkania, aktualnego nr telefonu. W przypadku niepełnych danych zamówienia będzie wstrzymane do pełnego ich uzupełnienia.
-
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie:
- potwierdzenia zamówienia (przez email lub telefonicznie) - dla zamówień płatnych przy odbiorze
- zaksięgowania wpłaty na naszym koncie - dla zamówień płatnych z góry
-
Zamówienie które:
- są niepotwierdzone w terminie 7 dni od daty złożenia (potwierdzenie złożenia zamówienia przez stronę odbywa się poprzez kliknięcie w odnośnik wysłany na adres e-mail podany w formularzu do zamówienia)
- mają błędny lub niepełny formularz zamówienia
traktuje się jako zamówienia niezłożone.
- Istnieją następujące formy płatności:
- Przelewem na konto ( 61 1020 5558 0000 8302 3111 7179 Inteligo )
- Płatne przy odbiorze przesyłki (pobranie, za zaliczeniem pocztowym) - gotówką
- Gotówką w sklepie stacjonarnym w Rzeszowie
- E-przelewy, w tym kartą płatniczą
Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
- Istnieją następujące formy dostawy:
- Kurierem DPD - przesyłka dostarczana w przeciągu 1-2 dni roboczych
- Kurier Pocztex 48H - przesyłka dostarczana w przeciągu 1-2 dni roboczych
- Paczkomat Inpost- przesyłka dostarczana w przeciągu 1-2 dni roboczych
- Odbiór osobisty w Rzeszowie, Sklep Firmowy z zegarami DEMUS (C.H.Europa 2, 1 piętro) ul. Piłsudskiego 34
Koszty dostawy są zależne od zamawianego produktu i są uwzględnione na karcie produktu oraz przed potwierdzeniem złożenia zamówienia
- Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki, w tym ewentualne sprowadzenie towarów od dostawcy + czas dostawy.
- Czas przygotowania paczki podawany jest bezpośrednio przy produkcie i oznacza czas przygotowania paczki dla ostatniego złożonego zamówienia na ten produkt. Jeżeli warunkiem otrzymania produktu jest bardzo krótki termin (do 5 dni roboczych) wymagany jest wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu. Czas realizacji liczony jest od momentu obsłużenia zamówienia (Pon-Pt: w godz. 9-12)
- Czas dostawy jest zależny od wybranej formy dostawy
Zamówienia złożone na produktu dostępne na zamówienie przyjmowane są u naszych dostawców do godz. 12. Jeżeli zamówienie w sklepie złożone jest po godz. 12 należy doliczyć 1 dzień więcej na realizację zamówienia.
Zapytanie o czas dostawy należy składać drogą e-mail lub telefonicznie 727-920-649
- Status zamówienia, czas realizacji, potwierdzenie wysyłki jak i inne informacje o zamówieniu przekazywane są na podany adres e-mail lub udostępniane na specjalnej stronie www podawanej w momencie złożenia zamówienia.
- Dowodem zakupu towaru w sklepie internetowym jest paragon fiskalny. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podanie w formularzu do zamówienia nr NIP oraz pełnej nazwy firmy z danymi adresowymi. Zlecenie wystawienia faktury VAT jest równoznaczne z upoważnieniem na wystawienie dokumentu bez podpisu odbiorcy.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego przesyłki, powstałego w momencie dostawy zaleca się spisanie protokołu szkodowego. Ułatwi to dochodzenie ewentualnych roszczeń
-
W celu uniknięcia pomyłek i nieporozumień - REKLAMACJE i ZWROTY realizowane są tylko po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu. Zgłoszenie z wybranym tematem proszę przesłać na email sklep@outlet.demus.pl
Odpowiedź zostanie udzielona niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni od złgoszenia.
Warunki zwrotu/reklamacji :
Adres na który należy odesłać reklamację/zwrot:
CH Europa2 - Firma Demus, ul. Piłsudskiego 34, 35-001 Rzeszów- W przypadku reklamacji: razem z produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informację z adresem zwrotnym klienta, opisem usterki i tel. kontaktowym
- W przypadku zwrotu: razem ze zwracanym produktem należy odesłać oryginalny paragon fiskalny oraz FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY z informacją z danym do przelewu zwrotnego lub danym adresowymi do przekazu pocztowego (koszty przekazu pocztowego ponosi klient)
- Jeżeli klient chce być informowany o statusie reklamacji/zwrotu należy zgłosić taką informację na stronie https://outlet.demus.pl/rma
- Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, za zaliczeniem pocztowym.
Gwarancja zwrotu w przeciągu 14 dni. Dowolny produkt zakupiony w sklepie internetowym Outlet.Demus.pl można zwrócić w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. Warunkiem pozytywnego przyjęcia zwrotu jest aby produkt nie posiadał śladów użytkowania. Zwrot wykonywany jest na podstawie dokumentu sprzedaży (oryginalnego paragonu fiskalnego)
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Outlet.Demus.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych
- Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest Firma Demus, Czesława Demus ul. Wiktora 27 35-119 Rzeszów NIP 8130009966 zwanym dalej Firma Demus.
- Firma Demus zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
- Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności oraz Polityce dotyczącej wykorzystania cookies.